وی لیدی میل 249هزارتومن😐😐😐
چجوری مصرف کنم

۶ پاسخ

من ۱۵۵ گرفتم

من ۱۵۰ میخرم😕

جای ما 285 هستش قوطی سومه من میخورم

عزیزم همینه دیگه
بچه هم دنیا بیاد خرجش بیشتز میشه مای بیبی و شیر خشک اگر بخوره و.... الان دوران خوبته😂😂

تو شهری که من هستم اصلا پیدا نکردم مجبور شدم فست میلی اونم با قیمت 340هزار بگیرم 😐

ی قوطی لیدی میل برای چند روزه

سوال های مرتبط

مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد جان مامان آراد جان ۸ ماهگی
مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلانور👼🏻🎀 مامان دلانور👼🏻🎀 ۱ ماهگی
مامان مهیا مامان مهیا ۹ ماهگی
مامان ساریژ♥️ مامان ساریژ♥️ ۵ ماهگی