طریقه مصرف لیدی میل لطفا

۵ پاسخ

طعم کاکائو و وانیلش فقط مورد هضم بود برام

بارداری قبلیم گف روزی یه پیمانه با اب جوشیده شده ی ولرم قاطی کن بخور

بمن گفت ی روز در میون ۵تا پیمونه تو اب حل کن بخور
ک من خودم سر خود روزی دو پیمانه میخورم اونم اینقد حالمو بد میکنه ک هفته ای دو بار میخورم

روزی ۲بار
۲تا پیمانه در آب یا شیر حل کن بخور

بارداری اولم خریدم
روزی دوبار گفت بخوز

سوال های مرتبط

مامان ساریژ♥️ مامان ساریژ♥️ ۵ ماهگی
مامان زیتون مامان زیتون هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیهان مسدودم مامان نیهان مسدودم ۱۱ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان آراد جان مامان آراد جان ۸ ماهگی
مامان لِنا مامان لِنا هفته چهلم بارداری