۴ پاسخ

ارره من😅

وزن بچه اکه‌نرماال باشه مثلا میگن بخوری تپلی میشه
حالا ببین شرایطط چجوریه
مگرنه‌چیزی نیست ک خیلی دستور پزشک و لازم داشته باشه
میتونی خودت بگیری داروخونه همینجوری

کسایی ک وزنشون افزایش پیدا نکرده باید مصرف کنن من خودم تا دو هفته پیش هیچی اضافه نکرده بودم خودم خریدم بردم دکترم گفت مشکلی نیست میتونی بخوری

اره من سره دوتا بچه هام

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی