۶ پاسخ

کیفیت بالا قیمت عمده🌱
۰۹۱۱۹۹۶۴۱۱۲

کاکاعوییشو من گرفتم با شیر میخورم یکم قابل خوردن بود

از الان شروع کن

من هفته 36 هستم تازه دکتر بهم داد ولی اگه وزن بچت تو هفته های 30 به بعد کم بوده بخر استفاده کن دکترم گفت برای بچه قد بلند بشه خیلی خوبه

از هفته ۳۵

اگه وزن بچت کمه از الان میتونی مصرف کنی

سوال های مرتبط

مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی