۶ پاسخ

اشکال ک نداره لیدی میل بگیری بخوری من از ۲۵ هفتگی دارم میخورم اول روزی دو پیمانه میخوردم الان یکیش کردم چون وزنش خوبه

وزن نی نی چقدره

مگه وزنش چقدره

سلام عزیزم مگه وزن جنینیت چقدره؟

من تو ماه ۹ هرشب یه لیوان میخورم

ایرادی نداره بخور

سوال های مرتبط

مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوقی😍 مامان فندوقی😍 هفته سی‌وچهارم بارداری