۳ پاسخ

نتیجه نمیده زیاد من خودم خوردم ممکنه هم قندتو بیاره بالا بجاش غذاهای مقوی بخور بهتره

اگه قند نداری و وزن خودت یا بچت کمه میتونی بخری و استفاده کنی
من وزن بچم خوب بود ولی خودم وزن نمیگرفتم خودم رفتم از داروخونه خریدم و تقریبا ۱۰ روز خوردم و ۲ کیلو اضافه کردم ، طعم موزی خریده بودم خوشمزه بود با شیر حل میکردم ، الانم وانیلی خریدم که به نظرم طعم خاصی نداره

من آنومالی وزن جنینم نرمال بود ولی یکم کم بود اکتی ناتال میخوردم ۲۳ هفته وزنش خوب بود ماشاالله

سوال های مرتبط

مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی