۷ پاسخ

اره میشه

اره
مگه وزنش چنده

منم وزن جنینم کمه باید بگیرم بخورم

نه عزیزم چون ممکنه بچه اضافه وزن پیدا کنه باید اول وزن جنین چک بش بعد حتا خودتم ممکنه اضافه وزن بگیری

اره میشه ولی فک کنم اگه دیابت داشته باشی نباید بخوری

آره ولی بهتره از دکترت بپرسی نیاز هست یانه

آره من گرفتم یه دونه خوردم

سوال های مرتبط

مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری