مامانا بدون دستور پزشک لیدی میل بخورم عیب داره؟؟

۶ پاسخ

بدون دستپر پزشک نخور! حتما ازش اجازه بگیر

وای تا دکتر نگفته نخور ، بچه من کم وزن بود تازه دکترم گفت بخور هرچی تصور کنی چاق شدم

من دکتر بهم داد سه هفتس میخورم

بدون دستور پزشک نفس هم نکش 😑

نه ویتامینه دیگه بخور

من خوردم بدون دستور سر بچه اولم برا رشدش چیزی بدی نیست مکملاته

سوال های مرتبط

مامان فندوقی😍 مامان فندوقی😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری