۴ پاسخ

سلام خانوم ها میشه ماکرانی خورد؟

مگه میدونید کمبود وزن داره؟

من دکتر بهم داده به نظرم اگه نیاز ندارین اصلا نخورین.ارزششو نداره.قندو میبره بالا دندونو خراب میکنه

من دکتر نگفت بهم
خودم گفتم میتونم بخورم
گفت اره اگه دوس داری بخوری بخور

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حلما مامان حلما هفته بیست‌وششم بارداری