سلام کسی از پودر لیدی میل خورده خوب یان

۶ پاسخ

منم خوردم روخودم تاثیرداشت تابچه ..درخواستموقبول کن گلوک

من خوردم خودم وزن گرفتم بچه نگرف

من خوردم فست میل و قرص ال آرژنین صب و شب خیلی رو وزن جنینم تاثیر داشت

منم یک هفته ست دارم میخورم به نظرم خودم بیشتر دارم وزن میگیرم تا بچه

دکتربرای من انترامیل پرُپروتئین نوشته خیلی بد مزست هزار بار عوق زدم تا خوردمش

منم دکتر تغذیه برام نوشت واسه اینکه وزن خودم پایینه ولی نخریدم میدونم یروز میخورم یروز نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۲ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۷ ماهگی