دختراا لیدی میل روچجوری مصرف میکنین؟

۷ پاسخ

برا وزن گیری بچه به غیر این که میخوری،سوپ،حبوبات،زیاد بخور

با شیر سرد بهتره

دکترت تجویز کرده

خالی نمیشه خورد ؟؟

دو پیمانه تو یه لیوان آب ولرم
از الان خیلی زوده میخوری چون وزن خودتم حسابی بالا میبره من تو یه ماه ۷ کیلو اضاف کردم
حد اقل بزار از ۳۰‌ب بعد شروع کن

شما از الان شروع کردین؟

من از دیروز روزی یه بیوان دوتا پیمانه میریزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهیا مامان مهیا ۹ ماهگی
مامان ساریژ♥️ مامان ساریژ♥️ ۵ ماهگی
مامان نیهان مسدودم مامان نیهان مسدودم ۱۱ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان لِنا مامان لِنا هفته چهلم بارداری
مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۲ ماهگی