مامانا لیدی میل رو چطور مصرف میکنین و در روز چند بار؟

۴ پاسخ

من بارداری اولم روزانه دوتا پیمانه در ی لیوان شیر پاستوریزه قاطی میکردم

روزی دو وعده دو اسکوب یبار میان وعده بعد صبحانه یبارم عصر

هر شب موقعی که میخوای بخوابی دو پیمانه داخل یک لیوان شیر میخورم

توی آب جوشیده ولرم (تو آب جوش گوله شد من یکی دو بار ریختم )حلش کن تو شیر هم میتونی بریزی
من دکترم گفت روزی دو پیمانه میتونی دو تا را باهم بریزی میتونی یکی صبح یکی شب درست کنی بخوری

سوال های مرتبط

مامان آراد جان مامان آراد جان ۸ ماهگی
مامان تربچه💙💙💙 مامان تربچه💙💙💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیهان ۲ساله مامان نیهان ۲ساله هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهوا وجوجه هام🐣🐣 مامان مهوا وجوجه هام🐣🐣 هفته سی‌وسوم بارداری