۱ پاسخ

من عصرها میخوردم الان سونو بودم خداروشکر وزنش خوب بود
ولی مولتی ویتامین بخاطر اضافه وزن خودم دکتر دوماه هست گفت نخور
ولی آهن و کلسیم و دی میخورم

سوال های مرتبط

مامان مامان نورهان مامان مامان نورهان ۱۱ ماهگی
مامان لِنا مامان لِنا هفته چهلم بارداری