۳ پاسخ

من ک‌باشیر میخورم بااب خیلی بدمزه اس

من که دیگه ازش نمیخورم خیلی اشتها اوره

میتونی با آب جوش ولرم بخوری اونجوری که روش نوشته من دیگه نمیخورم موقع استفاده هیچی سیرم نمیکرد همش گشنه بودم☹

سوال های مرتبط

مامان لِنا مامان لِنا هفته چهلم بارداری
مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی