۶ پاسخ

نامه بستری نوشت داخلش سرم سولفات امپول ریه دو دز یکی دیشب زدم یکی امشب بزنم شیاف ایندومتاسین مقعدی برام نوشت هر۸ساعت

کمرم دردمیکرد زیرشکمم موقع راه رفتن سیخ میزد شکمم سفت میشد دکار ان اس تی گرفت گفت انقباض دارم

دیشب بخاطر انقباض بستری شدم

چون هرچی میخورم وزن نی نیم میشه

من لیدی میل نخوردم غذای معمولی میخوردم صبح بیمارستان سونو کردن وزنش ۲کیلوبود

سلام حداقل هفته ۳۰۰ گرم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌وهشتم بارداری