بستنی سریع میبرا بالا دیگم پایین نمیاد فقط نبلید قندت بالا باشه من وزنش پایین بود دو هفته مرتب بستتی میخوردم عالی شد
بله عزیزم ولی وزن خودتم بالا میره
برا من نداشت
من وانیل گرفتم بااب جوشیده ولرم شده خوردم روزی دوپیمانه
خوب بود
بله عزیطم
دکتر سونو دیروز به من گفت وزن بچه پایین غذا که خوردی بخواب رو سمت چپ خون رسانی و وزن دهی به بچه بیشتر میشه
والا من هرکیو دیدم خورده خیلی رو وزن بچش تاثیر داشته
نمیدونم امروز ب دکترم گفتم برام بنویس گفت بدردت نمیخوره فقط وزن خودتو بالا میبره
والا من دوهفته خوردم وزنش رفت بالا دیگه ولش کردم باز اومد پایین دارم دوباره میخورم😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.