سلام خانما لیدی میل چند بار در روز میخورین

۶ پاسخ

روزی یه لیوان چون‌قند دارم

روزی 2بار ۲تا پیمانه

منم دوس دارم بخورم دکترم گفت نمیخواد

وای چه بدمزست طعم کاکاوش🤧😑

یکبار
روزی دوپیمانه

روزی دوتا پیمانه تو یه لیوان اب جوش حل کن بخور

سوال های مرتبط