۸ پاسخ

من رویرپودر لیدی میل نوشته با اب ولرم باید بخورم

من دو بار
هربار دو پیمانه با یک لیوان شیر

من طبق دستور روی خودش
روزی ۲ بار
هر بار ۲ پیمانه

من اب جوشیده رو میزارم یخچال خنک شه بعد پودر میریزم توش اشکالی داره؟
اب گرم باشه نمی تونم بخورم

با شیر نباید بخوری گلم چون فسادش میکنه

من بک بار چون شکمو گلاب به روتون سفت میکنه

یک بار با شیر

دوبار

سوال های مرتبط

مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان تربچه💙💙💙 مامان تربچه💙💙💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نویان🐣🩵🫧 مامان نویان🐣🩵🫧 روزهای ابتدایی تولد