سلام خانما شما پودر لیدی میل رو چجوری میخورین؟؟؟

۷ پاسخ

دوپیمانه تو یه لیوان آب جوشیده ولرم

۲پیمانه تو ۱لیوان شیر

من تو آب سرد میریزم خوشمزه تره

روزی دو پیمونه می ریزم داخل آب ولرم

دو پيمونه تو ي ليوان شير از ديروز روزي دوبار ميخورم
اميدوارم نتيجه بده

از چند هفته باید بخوریم؟برای وزن گیری جنینه؟

دوپیمونه میریزم داخل یه لیوان اب گرم
ولرم روب خنک ک شد میخورم

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی