پودر لیدی میل چجوری میخورین؟

۳ پاسخ

روزی دوبار هردوازده ساعت دوپیمونه داخل آبجوش به دمای محیط رسیده

روزی ی بار ی پیمانه

من با آب جوش که کم کم سرد شده میخوردم روزی ۲ بار ۲ تا پیمانه

سوال های مرتبط

مامان نارشین مامان نارشین ۱۱ ماهگی
مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان نینی💗 مامان نینی💗 ۶ ماهگی