خانوما پودر لیدی میل رو هر روز میخورین؟

۷ پاسخ

نه من خوشم نمیاد یه وقتهایی بخورم اونم یکبار در روز

اره هرروز دوبار.هربارم تو یه لیوان دو پیمونه میریزم.

دکتر گفته بخوری وزن نی نی چند هفته چن بوده

خانوما این پودر برای چی خوبه

طبق دستوزش دو تا پیمونه میریزین؟ بنظرتون دو تا زیاد نیست؟

آره روزی دو پیمانه گاهی هم روزی دوبار میخورم

اره روزی دوبار

سوال های مرتبط

مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان نارشین مامان نارشین ۱۱ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی