۸ پاسخ

۲۶هفته ۷۴۵ بود iugr زدنش لیدی میل و‌گردو بادام خوردم ۲۹ هفته ۱۲۳۷شد
کم‌وزن هنوز ولی دیگه از اون حالت iugrدرومد

روزی ۱بار

روزی ۱بار

1 لیوان

باید با دستوری که پزشکت داده استفاده کنی، شرایط هر کسی متفاوته

سه بار هر بار یک پیمانه در ۱۰۰گرم آب.
خداروشکر تمام شد.بدمزززززهههه

به من گفت یک روز درمیون با وجود iugrبودن جنین اما من خودم هر روز ۱ پیمانه میخورم

منم میخورم دکترم گفت روزی ۲ لیوان ولی من که ۱ لیوان میخورم حالت تهوع میگیرم

سوال های مرتبط

مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان نارشین مامان نارشین ۱۱ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان نیهان ۲ساله مامان نیهان ۲ساله هفته سی‌وششم بارداری