۱۰ پاسخ

برای چی استفاده میکنی گلم کجا میشه تهیه کرد

شما چند پیمانه میریزید تو یه لیوان دسته دار؟

من کاکائویی رو گرفتم بنظرم با اب خوشمزه تر بود تا با شیر نمیدونم چرا

با شیر خیلی قابل تحمل تره طعم موزی با شیر مزه شیرموزای پاکتی میده خوبه

من با شیر میخورم
کلا پودر رو با آب خوشم نمیاد با شیر سرد میخورم خوشمزه‌تره

من با اب جوش میخورم🫥🤣

عزیزم من باشیر میخورم

با آب سرد سرد😅

اب جوشیده رو بزار خنک بشه بعد

عزیزم برا چیه ؟

سوال های مرتبط

مامان نارشین مامان نارشین ۱۱ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان نیهان ۲ساله مامان نیهان ۲ساله هفته سی‌وششم بارداری