برای چی استفاده میکنی گلم کجا میشه تهیه کرد
شما چند پیمانه میریزید تو یه لیوان دسته دار؟
من کاکائویی رو گرفتم بنظرم با اب خوشمزه تر بود تا با شیر نمیدونم چرا
با شیر خیلی قابل تحمل تره طعم موزی با شیر مزه شیرموزای پاکتی میده خوبه
من با شیر میخورم
کلا پودر رو با آب خوشم نمیاد با شیر سرد میخورم خوشمزهتره
من با اب جوش میخورم🫥🤣
عزیزم من باشیر میخورم
با آب سرد سرد😅
اب جوشیده رو بزار خنک بشه بعد
عزیزم برا چیه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.