۱۲ پاسخ

اشتها رو افزایش میده؟؟

چن خریدی؟

من کاکائوی میخورم

فقط توت فرنگی

من یک بار خوردم دیگه گذاشتم کنار😅🤣

کاکائو با اب قابل تحمل
وانیلش مزخرفههههه

شکلاتیشو با پودر کاکائو و شیر و موز قاطی میکنم

برای چی میخوای بخوری دکتر تجویز کرده برات

من با طعم موز خوردم عالی بود

مزه‌..... میده هلاک شدم
اجی لیدی میل خوبه؟دقیق براچیه

منم قراره بخرم
چ طعمی خریدی

من طعم موز میگیرم خوشمزس،یکوچولو شکر هم میزنم😁😋

سوال های مرتبط

مامان نیهان ۲ساله مامان نیهان ۲ساله هفته سی‌وششم بارداری
مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان نارشین مامان نارشین ۱۱ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی