خوب نیست نخور باعث کولیک بچه میشه و حساسیت به پروتئین گاوی.آجیل و حلیم و شیر بخور
من چون دختر قبلم ۳۷ هفته ب دنیا اومد ۲۶۰۰ بود ،برا این خودم شروع کردم
من خودم دوس داشتم بخورم،قبل از اینکه بخورم وزنش رنج نرمال بود،یک ماه خوردم سونو دادم باز وزنش محدوده نرمال بود
من هر روز دوبار می خوردم هر بار دو پیمانه میریختم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.