۴ پاسخ

خوب نیست نخور باعث کولیک بچه میشه و حساسیت به پروتئین گاوی.آجیل و حلیم و شیر بخور

من چون دختر قبلم ۳۷ هفته ب دنیا اومد ۲۶۰۰ بود ،برا این خودم شروع کردم

من خودم دوس داشتم بخورم،قبل از اینکه بخورم وزنش رنج نرمال بود،یک ماه خوردم سونو دادم باز وزنش محدوده نرمال بود

من هر روز دوبار می خوردم هر بار دو پیمانه میریختم

سوال های مرتبط

مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی
مامان نارشین مامان نارشین ۱۲ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان نویان🐣🩵🫧 مامان نویان🐣🩵🫧 روزهای ابتدایی تولد