مامانایی که لیدی میل میخورین شماجمعا روزی 4پیمانه میخورین؟

۱۲ پاسخ

ن روزی یه لیوان با دو پیمانه

ن ب من گفته دو پیمانه روزی

واقعا تاثیر داره؟؟؟

روزی ۲ لیوان ، هر لیوان هم یه پیمانه میریزم

بعداینکه بچم بدنیا اومد دکتر نوزادان گفت بی هیچ وجه لیدی میل تو یارداری نخورید باعث رفلاکس بچه میشه

لیدی میل اشتها باز میکنه؟!

اره عزیزم

بله عزیزم
با شیر قاطی میکنم من
جمعا ۴پیمانه میشه

من دو پیمانه پودر میریزم داخل ی لیوان آب میخورم
میترسم قندم بره بالا زیاد بخورم

روزی یه پیمانه میخورم کلی هم بهم وزن داده بخوام روزی ۴ پیمانه بخورم که اندازه تانک میشم

من روزی ۱لیوان(دو پیمانه) میخورم

من چون وزنم بالاس گفته هفته ای دوبار
هر بار دو پیمانه

سوال های مرتبط

مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 ۴ ماهگی
مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی
مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی