روزی چند دفعه لیدی میل میخورین

۱۰ پاسخ

طعم موز عالیه

شماهای ک لیدی میل میخورین خودتونم تپل کرده ،؟؟

لیدی میل برای چی استفاده میکنید؟

من الان میخام بخرم بخورم روزی یک بار

من ۱۸هفته خریدم نصفه خوردم حالم بد میشع

دو بار
صب بعد صبحانه
و شب بعد شام
دو پیمانه
بعضی وقتا باشیر گاهیم با اب

یباردوپیمونه کاکائویی باشیر سرد

من ۳ تا قوطی خوردم
روزی دو بار هر بار دو پیمونه تقریبا

دوبار صبح و شب دوپیمونه

یه بار

سوال های مرتبط

مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد
مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی