۹ پاسخ

یادم میاد حالم بد میشه😩😩

من روزی سه بار با ابجوش ولرم شده

منم با شیر میخورم دکترم گفت ایراد نداره بخور روزیم دو بار میخورم

منم میخورم دو پیمانه تو یه لیوان بزرگ با آب ولرم
اصلا هم خوشمزه نیست
افتضاحهههه

من با شیر میخورم روزی یبار
از دکترم پرسیدم میگن با شیر نخور گف اشکالی نداره بخور

با شیر نخور توش اهن داره آهنش خنثی میشه

من با آب ولرم میخورم روزی دوبار یه بار بعد صبحانه یه بارم بعد شام یا غروب

اسمش میاد میخوام‌ جیغ بزنم😂من با شیر میخورم

با اب ولرم روزی دوبار

سوال های مرتبط

مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 ۴ ماهگی
مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی