من این دوتارو خوردم بعد وزن خودم بالارفت دیگه ال ارژین رودکتر برام قطع کرد فقط پودر
عزیزم حدیث جان باچیزای که گفتم وزن جنین میره بالا من انجام دادم ۴کیلو توی ۳۸هفته به دنیا اومد
ال آرژنین روزی دو تا یکی با صبحونه یکی با شام
تجربه شخصی من و یکی از دوستانم برا پودر لیدی میل...جز چاقی و اضافه وزن برای مادر اصلا به زیاد شدن شیر کمک نمیکنه باور غلطی هست که تو ذهن اکثر جا افتاده،یه قطره گیاهی هست داروخانه ها دارن قطره شیرافزا اونو بخوری تاثیرش بیشتره،خوراک خودتو تقویت کن شیر و مایعات بیشتر بخور
ال ارژنین دوز ۱۰۰۰. ، روزی یه دونه بعد صبحانه
لیدی میلم دوبار به عنوان میان وعده
روزی دو بار بخوری کافیه صبح و شب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.