روش نوشته منم همونجوری میخورم
یعنی روزی ۴ پیمانه می خورید یا دو تا؟ من یه پیمانه صبح می خورم یه پیمانه غروب کمه؟
چرا می خوری
من با شیر مخلوط میکنم طعم وانیل خوشمزه و شیرین میشه میخورم
با آب جوشیده شده ولرم
من یک پیمانه با یک لیوان شیر و عسل و گلاب عالیه
روش نوشته
طریقه مصرف روش نوشته😐
دو پیمانه با اب جوشیده ولرم ی لیوان قاتی کن بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.