خوشگلای خوووودم خوبین؟؟
میگم پودر لیدی میل رو چجوری میخورین؟؟

۹ پاسخ

روش نوشته منم همونجوری میخورم

یعنی روزی ۴ پیمانه می خورید یا دو تا؟ من یه پیمانه صبح می خورم یه پیمانه غروب کمه؟

چرا می خوری

من با شیر مخلوط میکنم طعم وانیل خوشمزه و شیرین میشه میخورم

با آب جوشیده شده ولرم

من یک پیمانه با یک لیوان شیر و عسل و گلاب عالیه

روش نوشته

تصویر

طریقه مصرف روش نوشته😐

دو پیمانه با اب جوشیده ولرم ی لیوان قاتی کن بخور

سوال های مرتبط

مامان نارشین مامان نارشین ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وسوم بارداری