۴ پاسخ

من معمولا یک ساعت بعد صبحونه می خورم

واسه چی میخورین
؟ ماماایی بهتون گفته چونکه وزنه بچه پایین یانه؟

ولی صبح بخوری بهتره

هر موقع بخوری جوابه

سوال های مرتبط

مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی