مامانا لیدی میل رو چجوری میخورین

۶ پاسخ

با شیر بخور

من با شیر و خرما بادوم و موز‌قاطی میکنم میخورم بلکم بره پایین

يك تا دو پيمونه توي اب جوشيده سرد شده من اصلا با شير نميتونم بخورم حالت تهوع ميگيرم ولي اكه ميتوني كه با شير بخور بهتره

من قعلا ی شب درمیون با اب ولرم میخورم خوبه

با شیر سرد موقع خاب

دو پیمونه تو یه لیوان آب جوشیده سرد شده با بد بختی 🥲بس که بدمزه و بد بوعه

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان نمک مامان نمک روزهای ابتدایی تولد
مامان گوگوجی 👶🏻🫀 مامان گوگوجی 👶🏻🫀 ۱۲ ماهگی