۹ پاسخ

من موزیشو با شیر میخورم خیلی خوشمزست اتفاقا

من موزشو میخورم افتحاح

من کاکائوییشو امروز برای بار اول تست کردم واقعا قابل تحمل بود اصلا اونجوری که میگفتن بد نبود

کاکائویی گرفتم با شیر خیلی خوبه

کاکائویششو من میخورم خوبه

با شیر گرم یا شیر سرد بخوریم؟

👍👍👍

لیدی میل هزینش چقده

من روزی یبار میخورم با ابجوش سرد شده قاطی میکنم از طعمش خوشم نمیاد ولی مجبوری میخورم

سوال های مرتبط

مامان نینی💗 مامان نینی💗 ۶ ماهگی
مامان نمک مامان نمک روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا مامان بردیا ۱ ماهگی
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان🐣🩵🫧 مامان نویان🐣🩵🫧 روزهای ابتدایی تولد