من موزیشو با شیر میخورم خیلی خوشمزست اتفاقا
من موزشو میخورم افتحاح
من کاکائوییشو امروز برای بار اول تست کردم واقعا قابل تحمل بود اصلا اونجوری که میگفتن بد نبود
کاکائویی گرفتم با شیر خیلی خوبه
کاکائویششو من میخورم خوبه
با شیر گرم یا شیر سرد بخوریم؟
👍👍👍
لیدی میل هزینش چقده
من روزی یبار میخورم با ابجوش سرد شده قاطی میکنم از طعمش خوشم نمیاد ولی مجبوری میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.