۲۱ پاسخ

کاکائویی که خیلی خوب بود من خوردم

من کاکایویی خوشمزس ک چیش بدمزس

من دخترمو باردار بودم دکتر بهم گفت بخورم توت‌فرنگی شو گرفتم با شیر سرد قاطی میکردم خوب بود ولی دو روز کلان درست کردم خوردم دیگه روز سوم نمی‌تونستم بخورمش

منم گرفتگ افتضاحه🤢بزور میخورم

فک کنم با شیر میخورن خیلیا

منم کاکائویی گرفتم اول با آب ولرم خوردم خیلی حالم بد میشد خیلیییی
بعد اومدم یکم آب داغ امتحان کردم ن خیلی داغا واقعا قابل تحمل شد برام و میخورم الان اذیت نمیشم

دکتر داده وزنش چند

من ک میخورم خیلی دوس دارم.
چجوری درست میکنی؟

من کاکائویی میخوردم

صد رحمت به کاکائویی
اون یکیارو‌بخوری انگار داری آهن لیس میزنی😫😂
با شیر بخور خیلی کم میشه طعم اهن

با شیر بخور

من توت فرنگی الان میخورم خوبه کاکائووییشم بدنبودا ولی دیگ انقدر خوردم دلمو زد وانیلی هم ک افتضاحه

من توت فرنگی میخوردم خوب بود

کاکائویی

تتها طعمی ک‌قابل تحمله همون لیدی مین کاکائویی من همه طعم هاشو امتحان کردم بعد خرید متوجه میشی ب روشی ک من میگم درست کن یکم قابل تحمل ترمیشه اولش پودر لیدی مین رو با اب جوش قشنگ‌قاطی کن یزره اب بریز درحد اینکه پودر روحل کنه بعدش ک کامل خل شد شیر بهش اضاف کن مثل شیرکاگائو میشه و یکم قابل تحمل ترمیشه طعمش

من دماغمو میگیریم یه دفه سر میکشم
بعد بدون این ک دماغمو باز کنم دهنمو اب میگیرم مزش بره
میتونی یه شکلات هم بخوری
خلاصه با مکافات میخورم من

وانیلی با شیر خوشمزه میشه

میگن موزی بهتره ولی من خودم شکلاتی میخورم 🥲طعمش قابل تحمله

کاکائویی و موزی باز کاکائویی قابل تحمل تر بود تا موزی

ولی شنیدم با شیر درست کنی خوشمزه‌تر میشه

من موزی میخریدم اونم زیاد خوب نبود وانیلی از همه بدتره باز کامائویی بهتره یکم

سوال های مرتبط

🌼نازگل🌼 🌼نازگل🌼 قصد بارداری
مامان رایـان 👶🏻🩵 مامان رایـان 👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهسا مامان مهسا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد