وانیلی اصلا نخر
من شکلاتی خریدم دوس داشتم
وانیل آشغاله
کاکائو خوبه
موز هم بد نیست
توت فرنگی عالیه
دکتر تجویز کرده ؟
موزی خیلی بهتره
کاکائو بهتره
موز هم بد نیس
منم وانیلیشوگرفتم باشیرمیخوردم خوب بودا، دوسش داشتم
فقط توت فرنگی من همه طعماشو خوردم بقیه بد مزه اس
لیدی میل چیه؟
کاکائو
من وانیلی گرفتم خوب بودالان کاکائویی میخورم اونم خوبه
من وانیلی گرفتم با شیر میخورم خیلی خوبه
من وانیلی شودوست دارم خوشمزه س
من موزی خریدم خیلی دوسداشتم
من هم توت فرنگیشو خوردم هم کاکائویی ولی کاکائوییش خیلی بهتر بود
من کاکاعو گرفتم عالیه الان دارم قوطی دوم رو میخورم
وانیلی شکلاتی موزی توت فرنگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.