واییی کهچقدر خوشگله این اتاق عزیزم ازش عکس بیشتری بزار😍😍😍
عزیزم درخواست میدین
من کاکایویی گرفتم یکم مزه آهن میده خوشم نمیاد
موزی که خیلیی بده من اصلا نتونستم بخورم
من فقط کاکائوییشو میتونم بخورم
من جفتشو گرفتم موزیش بنظرم بهتره
کاکائویی تا الان 3 تا خوردم ترسیدم طعم عوض کنم نتونم بخورم موزیم خواستم بگیرم ترسیدم🤣
هیچ کدوم
موزیش افتضاحه
کاکائویی مزه شیر کاکائو میده من دوسش دارم
وانیلیش قابل تحمل تر بود برام
هر دو رو خوردم شکلاتیش بهترع
کاکائوییش مزه گند آهن میده🤧🤢
همه طعماش بد مزست بچه ها
منتها مثلا یکی بیشتر توت فرنگی دوس داره
یکی بیشتر موزی دوس داره
ولی در کل همشون بی مزست
من فعلا فقط توت فرنگی و گرفتم خوردم خوشم نیومد
خیلی ها بم میگن وانیلی خوبه وانیلی بگیر
کاکائویی به معده ام نمیساخت موزی خوبه
فقط موزیش خوبه
وانیلیش بی مزه است توت فرنگیش فقط بو داره کاکائوش خیلی غلیظه
موزی از همه بدتره
کاکائویی و توت فرنگی خوشمزن
من کاکائویی گرفتم بقیه رو نمیدونم ولی این قابل تحمله خوشمزه نیست
من همشو امتحان کردم
موزی بهتره
من کاکاعو خوردم
اتاق نی نیه یا فیکه؟
هر دو تاش رو من خوردم ولی بنظرم موزی یکم بهتر
چقد سلیقه هاتونمتفاوته 😂بدتر گیج شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.