میخوام لیدی میل بگیرم چه طعمی باشه؟؟؟؟؟

۱۲ پاسخ

من موزی و وانیلی رو خوشم اومد .موزی خوشمزه تره مث شیرموز میشه طعمش

کاکائویی بگیر با خرما بخوری خیلی خوشمزه تر میشه طعم وانیلی هم که انگار داری بستنی کیم میخوری

من کاکائوهس اصلا بوی کاکائو نمی‌ده ک دوست نداشته باشی وگرنه خودمم کاکائودوس ندارم من قوطی چهارمم

بدنبود

ب من ک دکترم دادوانیلی بود

وانیلی خیلی خوشمزست

لیدی میل واسه چی باید استفاده کنی ؟

موزی و وانیلی و کاکائویی هستش ببین کدوم و بهتر میخوری
من موزی خواستم نداشتن وانیلی گرفتم بد نیس

ترومام بگیر اناناسش خوبه لیدی میل واقعا بدمزس

موزی قابل تحمله

موزی بهتره

میگن کاکائویی خوشمزه تره

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان رایـان 👶🏻🩵 مامان رایـان 👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری