موزی بقیش افتضاح
فقطططططط کاکائو یی
موزی شنیدم خوبه
کاکائو خیلی بهتره از همشون
کاکائوییش قابل تحمل تر از بقیس
کاکائویی و موزیش خوبه
من وانیلی گرفتم خوب بود
من وانیلی و موزی خوردم خوب بود
هرچی میگیری وانیل نگیر 😐انگار بچه استفراغ کرده
وانیلیش خیلی بد مزس نگیر کاکائوییش خوبه
اگه طعم شیرخشک دوس داری وانیل بگیر.من کاکائویی گرفتم میشه خورد خوبه نسبت ب اون یکیا
کاکائویی خیلی خوشمزس
کاکائویی خوبه..وانیلی نگیر خیلی بده
من موزی گرفتم بد نیس
من وانیلش گرفتم خوشمزست
من وانیلی گرفتم خیلی بدمزه بود
کاکائوییش میگن خوشمزست
من شنیدم وانیلیش خوبه
من موزیشو میگیرم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.