۱۸ پاسخ

موزی بقیش افتضاح

فقطططططط کاکائو یی

موزی شنیدم خوبه

کاکائو خیلی بهتره از همشون

کاکائوییش قابل تحمل تر از بقیس

کاکائویی و موزیش خوبه

من وانیلی گرفتم خوب بود

من وانیلی و موزی خوردم خوب بود

هرچی میگیری وانیل نگیر 😐انگار بچه استفراغ کرده

وانیلیش خیلی بد مزس نگیر کاکائوییش خوبه

اگه طعم شیرخشک دوس داری وانیل بگیر.من کاکائویی گرفتم میشه خورد خوبه نسبت ب اون یکیا

کاکائویی خیلی خوشمزس

کاکائویی خوبه..وانیلی نگیر خیلی بده

من موزی گرفتم بد نیس

من وانیلش گرفتم خوشمزست

من وانیلی گرفتم خیلی بدمزه بود
کاکائوییش میگن خوشمزست

من شنیدم وانیلیش خوبه

من موزیشو میگیرم خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد سینا🩵 مامان محمد سینا🩵 ۷ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرحسین😇نورا مامان امیرحسین😇نورا ۹ ماهگی