۱۴ پاسخ

من کاکائویی گرفتم افتضاح بود

بنظرم کاکائو نگیر

کاکائو افتضا . ولی دیگ دوتا خریدم باید بخورم

من سه تاقوطی استفاده کردم کلا نی نی ۸۰۰گرم اضافه کرده🥲

من کاکائویی وانیلی رو‌خیلی بیشتر دوست داشتم

کاکائویی من گرفتم با شیر خوردم عالی بود طعم شیر کاکائو میداد

کاکائو بنظر من زیاد بد نبود ولی اب جوش بزار سرد شه بعد بخور
موزیم الام گرفتم خوبه مزه شیر میده

من کاکائویی میخورم خیلی دوست دارم. البته خنک میخورمش. هفته دیگه میرم سونو انشالله نمیدونم تاثیر گذاشته یا نه

ببخشید شما که پودر می‌خورید رو وزن خودتون هم تاثیر میزاره یا نه فقط جنین؟

مواد نگهدارنده نداره لیدی میل؟یعنی منم ب دکترم بگم بخورم؟

دختر خالم مدزی گرفته بود راضی بود البته اون خوش خوراکه سنگم میخوره 🤣🤣

میگن موز و پرتغالش خوبه

سلام گلم چرا بجایه این پودر خرما و بستنیو بادوم اینا‌نمیخوری ک واسه وزن گیری عالیع

کاکائو بنظرم مزش انقد که میگن بد نیست

سوال های مرتبط

مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته چهلم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی