خانما پودر لیدی میل چه طعمی بگیرم خوبه طعمش ؟

۵ پاسخ

من موزی گرفتم مزه اش خوبه
حالا واقعا وزن میده ب جنين؟

موزی عاااالیه. کاکائو بو و طعم بدی داره نخر اصلا. من اینجا از بس گفتن کاکائویی خوبه خریدم ولی پشیمون شدم. موزی خیلی خوبه روی آب ولرم مثل شیر موزه دقیقا

من کاکائو و موزی گرفتم امروز کاکائوش که خوب بود موزی رو امتحان نکردم هنوز

من کاکائو دارم
میگن موزی هم خوبه

کاکائو

سوال های مرتبط

مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرحسین😇نورا مامان امیرحسین😇نورا ۹ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۱ ماهگی
مامان آیهان👶🏻🌙 مامان آیهان👶🏻🌙 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی