لیدی میل چه طعمی خوبه بخورم

۱۱ پاسخ

وانیلی ک اصصصصلا ب طبع من نمیخوره🥴🥴🥴خیلییییییی بدمزه است برای من ولی زوری میخورم🥴

ب من توت فرنگی داد

من وانیلی خوردم خوب بود

وانیلی عااااااالیه

من ترومام میخورم ولنیلیشو خوشمزس لیدی میلم گرفتم اونو هنوز درشو باز نکردم ولی اونم وانیلیه

سلام من وانیلی میخورم عالیه

کاکائویی

مگ وزنت چند بود

بستگی به طبع خودت داره
واسه من موزی ک افتضاح بود کاکائویی رو باشیر میکس میکردم مثل شیرکاکائو میشد خوب بود

کاکائو وموزی

کاکائویی

سوال های مرتبط

مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان امیرحسین😇نورا مامان امیرحسین😇نورا ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد