خانما لیدی میل چه طعمی خوبه ؟

تصویر
۱۵ پاسخ

کاکائو

من کاکائو و موز خوردم. موزی با شیر خوبه. ولی کاکائو رو من بیشتر پسندیدم

کاکائو

وانیلی خوبه

کاکائو خوردم فقط دوست داشتم

من کاکائوی میخورم با شیر خوبه

کاکائو

سلام عزیزم شماهم قبل موعدتون درد شدید ران داشتین اونموقع باردار بودین؟؟؟؟ من خیلی درد دارم

موزی

من کاکائو خریدم بد نیست

کاکائو

كاكائو خوب حل نميشه توت فرنگي بهتره

وانیلی اگه طعم شیر خشک دوست داشته باشین با شیر عالیه

وانیل

لیدی میل وزن مادر رو هم زیاد میکنه ؟

سوال های مرتبط

مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رادمان و نی نی مامان رادمان و نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری