کاکائو
من کاکائو و موز خوردم. موزی با شیر خوبه. ولی کاکائو رو من بیشتر پسندیدم
کاکائو
وانیلی خوبه
کاکائو خوردم فقط دوست داشتم
من کاکائوی میخورم با شیر خوبه
کاکائو
سلام عزیزم شماهم قبل موعدتون درد شدید ران داشتین اونموقع باردار بودین؟؟؟؟ من خیلی درد دارم
موزی
من کاکائو خریدم بد نیست
کاکائو
كاكائو خوب حل نميشه توت فرنگي بهتره
وانیلی اگه طعم شیر خشک دوست داشته باشین با شیر عالیه
وانیل
لیدی میل وزن مادر رو هم زیاد میکنه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.