خانما لیدی میل چه طعمی خوبه بگیرم؟😮‍💨وزن نی نی کمه

۱۸ پاسخ

شکلاتیش افتضاح اصلا نگیر نمیشه خورد مزه آهن میده خیلی بد مزه است من شنیدم توت فرنگی خوب منم چون نداشت شکلاتی گرفتم افتضاح 🤢🤢

واسه من کاکائو قابل تحمله

کاکائو خوشمزه ی اگه حالت شکلاتی دوست داری

کاکائو

من شکلاتی گرفتم خوشم نیومد

کاکاعوش خوبه

کاکائو

اول کاکائو بعد موز وانیل افتضاحه اصلا نخر به نظرم

وزنش چقدره؟ منم دکتر برام نوشته ولی هنوز نگرفتم

چقدر بدمزست😮‍💨🤧🥴🥵

چقدر وزنش

موزی

من موز خوردم ،توت فرهنگی گیرم نیومد

شکلاتیش خوبه

وانیلی خریدم خیلی خوبه

توت فرنگیش خوبه

توت فرنگی میخورم من خوبه بد نیسا

من نخوردم اما اکثرا میگن موزش خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی