شکلاتیش افتضاح اصلا نگیر نمیشه خورد مزه آهن میده خیلی بد مزه است من شنیدم توت فرنگی خوب منم چون نداشت شکلاتی گرفتم افتضاح 🤢🤢
واسه من کاکائو قابل تحمله
کاکائو خوشمزه ی اگه حالت شکلاتی دوست داری
کاکائو
من شکلاتی گرفتم خوشم نیومد
کاکاعوش خوبه
کاکائو
اول کاکائو بعد موز وانیل افتضاحه اصلا نخر به نظرم
وزنش چقدره؟ منم دکتر برام نوشته ولی هنوز نگرفتم
چقدر بدمزست😮💨🤧🥴🥵
چقدر وزنش
موزی
من موز خوردم ،توت فرهنگی گیرم نیومد
شکلاتیش خوبه
وانیلی خریدم خیلی خوبه
توت فرنگیش خوبه
توت فرنگی میخورم من خوبه بد نیسا
من نخوردم اما اکثرا میگن موزش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.