مامانا لیدی میل چه طعمی بگیرم؟؟؟

۸ پاسخ

توت فرنگی خوبه. وزن بچتون چند بود میخواهی بخوری

توت فرنگی نگیر فقط🌚

توت فرنگی و موز مزه خوبی میدن
ولی وانیلی اصن مزه خوبی نداره
من گرفتم دارم بزور میخورم😫

وانیلی
اصن کاکائویی نگیر مزه اهن میده

طعم کاکائو گرفتم اصلا شیرینی نداره ولی یه کوچولو که شکر میریزم مزه کافی میکس میده...

من کاکاعویی خریدم خوب بود طعمش میگن موزی هم خوبه

طعم موز خیلی خوبه🤤 وانیلی خیلی بدمزه اس🤢

طعم توت فرنگی

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان رایـان 👶🏻🩵 مامان رایـان 👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادمان و نی نی مامان رادمان و نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی