موووزی😋
کاکائو عالیه من میخورم
قطعا شکلاتی من دوست داشتم واقعا
داغش خوشمزه ست
مثلا الان توت فرنگی شو گرفتم، هرسری مجبورم بزارم یخچال خنک شه بعد بخورم. خنک ش خوبه ولی داغشو اصلااا دوست ندارم
ولی شکلاتی شو همیشه دوستداشتم
بشرطی که مثه دستور عملش درست کنی که روش نوشته
موزی خوشمزه تره راحت میشه خورد
شکلاتیش افتضاحه خیلی مزه و بو آهن میده
من وانیلی گرفتم بزور میخورم
موزی بگیر کاکائوش اصلا جالب نبوود
همه طعما بدمزه هستن
وانیل بگیر
خیلی خوشمزس
وانیل.مزه بستنی میده.بااینکه من عاشق کاکائو و اینام اما واقعاپودرش بدمزس،مزه اهن میده.من همین دوتارو تست کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.