خانما لیدی میل چه طعمی بگیرم بهتره؟؟؟

۱۰ پاسخ

موووزی😋

کاکائو عالیه من میخورم

قطعا شکلاتی من دوست داشتم واقعا

داغش خوشمزه ست

مثلا الان توت فرنگی شو گرفتم، هرسری مجبورم بزارم یخچال خنک شه بعد بخورم. خنک ش خوبه ولی داغشو اصلااا دوست ندارم

ولی شکلاتی شو همیشه دوست‌داشتم
بشرطی که مثه دستور عملش درست کنی که روش نوشته

موزی خوشمزه تره راحت میشه خورد

شکلاتیش افتضاحه خیلی مزه و بو آهن میده

من وانیلی گرفتم بزور میخورم

موزی بگیر کاکائوش اصلا جالب نبوود

همه طعما بدمزه هستن

وانیل بگیر
خیلی خوشمزس

وانیل.مزه بستنی میده.بااینکه من عاشق کاکائو و اینام اما واقعاپودرش بدمزس،مزه اهن میده.من همین دوتارو تست کردم

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی
مامان رایـان 👶🏻🩵 مامان رایـان 👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان محمد سینا🩵 مامان محمد سینا🩵 ۷ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادمان و نی نی مامان رادمان و نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ملورین و پسری مامان ملورین و پسری هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی