سلام خانوما پودر لیدی میل چه طعمی بهتره

۸ پاسخ

سلام عزیزم تو تاپیکاتون نوشتین دیابت بارداری دارید بهتره لیدی مبل مصرف نکنید جنین های مادرای دیابتی خودشون وزنشون بالا هست
من خودمم دیابتی ام
سونو رشد رفتین چند کیلو بود

کاکائو از بقیه بهتره

هیچکدوم موزش یکم بهتره بقیه اصلا بدرد نمیخوره

من که نخوردم ولی شنیدم همشون بده 😆

آشغاله نخور اصن پودر گالاکتومید باشید بخور مزه بهشت میده من اونو نتونستم بخورم ریختم بیرون

لیدی میل چیه عزیزم

من کاکا ئو استفاده کردم

کاکائو
وانیل
موزی
دیگ نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 ۱۱ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته چهلم بارداری
مامان مامان مامان مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد