سلام عزیزم تو تاپیکاتون نوشتین دیابت بارداری دارید بهتره لیدی مبل مصرف نکنید جنین های مادرای دیابتی خودشون وزنشون بالا هست
من خودمم دیابتی ام
سونو رشد رفتین چند کیلو بود
کاکائو از بقیه بهتره
هیچکدوم موزش یکم بهتره بقیه اصلا بدرد نمیخوره
من که نخوردم ولی شنیدم همشون بده 😆
آشغاله نخور اصن پودر گالاکتومید باشید بخور مزه بهشت میده من اونو نتونستم بخورم ریختم بیرون
لیدی میل چیه عزیزم
من کاکا ئو استفاده کردم
کاکائو
وانیل
موزی
دیگ نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.