خانما لیدی میل چه طعمی بهتره

۱۶ پاسخ

من کاکائویی خوردم فقط قابل تحمل بود
اولاش سخته بعد عادت میکنی

کاکائو

کاکائویی

من ک کاکائویی وانیلی خوردم بنظرم وانیلی خیلی بهتر بود

موزی

کاکائویی با اب جوش بریز مزه شیرکاکائو گرم میگیره قابل تحمل تره

من کاکایویی گرفتم با آب ولرم و یکم شکر خوبه

موزی و کاکائو

کاکائوییش غلیظ میشه
موزیش شیرین و خوشمزس از نظر من
وانیلیشم خوردم خوب بوده

من وانیلی میخورم داغش خوبه

کاکائویی از همش بهتر و خوشمزه تره طعم هات چاکلت میده

من‌توت فرنگی‌میخورم‌ خوبه بد نیس

موزیش عالیه

کاکائویی عالیه با اب گرم

من موزیشو گرفتم مزه شیر موز پاکتی های مغازه میده خوبه

کاکائویی

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین😇نورا مامان امیرحسین😇نورا ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۵ ماهگی
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان محمد سینا🩵 مامان محمد سینا🩵 ۷ ماهگی