من کاکائویی خوردم فقط قابل تحمل بود
اولاش سخته بعد عادت میکنی
کاکائو
کاکائویی
من ک کاکائویی وانیلی خوردم بنظرم وانیلی خیلی بهتر بود
موزی
کاکائویی با اب جوش بریز مزه شیرکاکائو گرم میگیره قابل تحمل تره
من کاکایویی گرفتم با آب ولرم و یکم شکر خوبه
موزی و کاکائو
کاکائوییش غلیظ میشه
موزیش شیرین و خوشمزس از نظر من
وانیلیشم خوردم خوب بوده
من وانیلی میخورم داغش خوبه
کاکائویی از همش بهتر و خوشمزه تره طعم هات چاکلت میده
منتوت فرنگیمیخورم خوبه بد نیس
موزیش عالیه
کاکائویی عالیه با اب گرم
من موزیشو گرفتم مزه شیر موز پاکتی های مغازه میده خوبه
کاکائویی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.