مامانا لیدی میل چه طعمی ازش خوشمزست

۸ پاسخ

من موزی گرفتم

فقط کاکائویی
اصن وانیلی نگیر خیلی بده

وانيلي نيار،خيلي بده مزه هست

عزیزم من ۱۰ قوطی خوردم هیچ فرقی نکرد به جای اون پولتو بده به کباب سینه مرغ بخور اون زیادتر روی بچه اثر میزاره

سلیقه ایه
من موزی و کاکائویی گرفتم که کاکائوییش و بیشتر دوست داشتم

منک کاکائو گرفتم بد نیس ولی من با اب ولرم بیشتر دوست دارم تا شیر

توت فرنگی قابل تحمله

من وانیلی میخورم و راضیم

سوال های مرتبط

مامان مامان مامان مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان امیرحسین😇نورا مامان امیرحسین😇نورا ۹ ماهگی
مامان امیرعلی💙🥺 مامان امیرعلی💙🥺 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا و هامین مامان هانا و هامین ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی