مامانا لیدی میل چه طعمی استفاده کردید که خوشمزه بود؟؟🎀🪄

۱۲ پاسخ

بنظرم کاکائوییش از همه خوشمزه تره

موزی.

موزی خوردم خوشمزه بود الان سومین قوطیمه

موزی میخورم طعمش رو هم دوست دارم

موزی

من کاکائویی و وانیلی خوردم وانیلی خیلی بد بود ولی کاکائویی خوبه

کاکایوییش عالیه .توت فرنگی رو زوری زوری میخوردم .

من کاکائویی وموزی خوردم با شیر خوب بودن بقیه طعما تست نکردم

من توت فرنگی خوردم

من کاکایوو دوست دارم با شیر

من وانیل و کاکائو گرفتم که کاکائو خوشمزه است

من توت فرنگی گرفتم طعمشو دوس دارم

سوال های مرتبط

🌼نازگل🌼 🌼نازگل🌼 قصد بارداری
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۵ ماهگی
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی