بنظرم کاکائوییش از همه خوشمزه تره
موزی.
موزی خوردم خوشمزه بود الان سومین قوطیمه
موزی میخورم طعمش رو هم دوست دارم
موزی
من کاکائویی و وانیلی خوردم وانیلی خیلی بد بود ولی کاکائویی خوبه
کاکایوییش عالیه .توت فرنگی رو زوری زوری میخوردم .
من کاکائویی وموزی خوردم با شیر خوب بودن بقیه طعما تست نکردم
من توت فرنگی خوردم
من کاکایوو دوست دارم با شیر
من وانیل و کاکائو گرفتم که کاکائو خوشمزه است
من توت فرنگی گرفتم طعمشو دوس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.