توت فرنگی
من موز و وانیل خوردم موزش خوشمزه بود وانیلی بده نخر
من میخوردم عزیزم طعم موزش عالی نصبت ب بقیه بعد قندش نه اونقدری نیس که بالا باشه من از دکترم سوال کردم
کاکائوییش خوشمزه تر از بقیه س
من موزی گرفتم با آب گرم میخوردم عالی بود خیلی خوشمزه بود و مزه شیرموز میداد. اینجا از بس گفتن کاکائویی عالیه منم قوطی بعدی کاکائویی گرفتم و واقعا پشیمونم بدمزه و تلخه و به زور میخورمش! کاش همون موزی رو مجدد میگرفتم شیرینی و طعمش خیلی بهتر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.