۵ پاسخ

توت فرنگی

من موز و وانیل خوردم موزش خوشمزه بود وانیلی بده نخر

من میخوردم عزیزم طعم موزش عالی نصبت ب بقیه بعد قندش نه اونقدری نیس که بالا باشه من از دکترم سوال کردم

کاکائوییش خوشمزه تر از بقیه س

من موزی گرفتم با آب گرم می‌خوردم عالی بود خیلی خوشمزه بود و مزه شیرموز میداد. اینجا از بس گفتن کاکائویی عالیه منم قوطی بعدی کاکائویی گرفتم و واقعا پشیمونم بدمزه و تلخه و به زور میخورمش! کاش همون موزی رو مجدد می‌گرفتم شیرینی و طعمش خیلی بهتر بود

سوال های مرتبط

مامان رایـان 👶🏻🩵 مامان رایـان 👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
🌼نازگل🌼 🌼نازگل🌼 قصد بارداری
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی💙🥺 مامان امیرعلی💙🥺 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی